Сторінка логопеда
 Меню сайта


 Новини


 Календарик
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


 Пісенька Капітошки


 Погода


 Партнери
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений


 Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас, Гість · RSS 23.07.2019, 17:25
Оскільки в дошкільному закладі виховуються діти з особливостями мовленнєвого розвитку, корекційно-реабілітаційна робота з ними «червоною ниткою» проходить крізь усі види навчально-виховної діяльності, будується з урахуванням особливостей психічного розвитку дітей-логопатів, базується на особистісно-орієнтованому підході.
 
Корекційно-відновлювальну роботу в закладі проводить
 
вчитель-логопед
Толстолєсова Зоя Василівна
Освіта вища
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання "Вчитель-логопед"
Педагогічний стаж роботи 14 років

                             

 Основні структурні компоненти діяльності вчителя-логопеда:
 
- діагностична діяльність;
- визначення видів корекційно-розвивальної роботи;
- робота з виправлення порушень усного мовлення
- надання порад, консультацій педагогам, батькам
- співпраця з психологом, вихователями щодо корегування педагогічного процесу
- визначення динаміки розвитку дитини
- самоосвіта, пропаганда логопедичних знань
 
 
Роль сім'ї в розвитку мовлення дітей дошкільного віку
 

 Мабуть, кожну родину, де росте малюк, непокоїть питання: як забезпечити повноцінний розвиток дитини в дошкільному віці в цілому та мовленнєвий розвиток зокрема.

Мовленнєве виховання дитини починається в ранньому віці. Навички правильної мови, як і всі хороші навички, набуваються в сімї. Все те, що роблять батьки для загального та мовленнєвого розвитку своєї дитини незабутнє для самої дитини. Сімя може і повинна допомагати дошкільному навчальному закладу, а потім і школі в справі виховання культури рідної мови.

Мовленню потрібно вчити перш за все шляхом прикладу. Чує дитина правильне мовлення, чітко і ясно сприймає його, мало-помалу добрі навички набувають могутньої сили звички. Якщо вухо дитини сприймає який-небудь неправильний діалект, те чи інше неправильно вимовлене слово, і також непомітно останнє стає його другою звичкою.

Ніяке сюсюкання, підробка під лепет дітей, не припускається. Розмовляти з дітьми потрібно звичайною, правильною мовою, але мовою простою і, головне, розмовляти повільно, чітко і голосно. Мова дорослого повинна бути доброзичлива, мяка, лагідна, емоційна й виразна, звучати плавно, мелодійно. Спонукаючи дитину до запитань, розвивається її пізнавальна активність, забезпечується повноцінний розвиток дитини.

Якщо б батьки в певній мірі розуміли, яке величезне значення для духовного та всебічного розвитку дітей має обдумане, відповідно їх інтересам словесне спілкування з ними, вони знаходили б більше часу для занять зі своїми дітьми.

Сім’я є тією ареною, серед якої формується і розвивається розум дитини, його смаки і інтереси, а це все є фундаментом правильної, літературної усної та писемної мови.

Опанування дітьми дошкільного віку правильного мовлення  створить надійне підґрунтя для їхнього успішного шкільного навчання.


 
До вчителя-логопеда треба звертатися вже в чотири роки
 

Проблема мовленнєвих розладів у дітей з кожним роком стає актуальнішою. Спостерігається тенденція до збільшення їх кількості й складності. Тому ми порушуємо важливу тему — надання своєчасної логопедичної допомоги дітям як дошкільного, так і молодшого шкільного віку з різними недоліками мовлення.

Найпоширенішою вадою мовлення є неправильна звуковимова в дітей. Характер цих порушень різний: спотворена вимова звуків, відсутній чи пропущений звук, плутання звуків, їх заміна на близькі за звучанням. Проблема неправильної звуковимови постала сьогодні особливо гостро в зв’язку із залученням до навчання в школі дітей шестирічного віку. Ці недоліки мовлення можуть спричинити труднощі під час оволодіння грамотою та письмом.

Якщо у віці 4 років ваш малюк все ще не вимовляє чітко певні звуки чи робить це неправильно, неодмінно слід проконсультуватися із вчителем-логопедом. Не варто чекати доки малюк сам «виговориться». Підготувати мовний апарат дитини до правильної вимови звуків можна і потрібно ще в дошкільному віці. Як показує практика, раннє виявлення й діагностика недоліків мовлення сприяє більш швидкому подоланню цих вад без порушень читання й письма, а також психоемоційної сфери в шкільному віці.

І ще. Варто враховувати, що чисте й правильне мовлення дитини — це успішне навчання в школі, високі розумові здібності, широкі можливості в подальшому виборі професії.


Поради логопеда

Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини.

  Порушення мови негативно впливають на весь психічний розвиток малюка, ускладнюють його спілкування з тими людьми, що його оточують, відбиваються на його діяльності, характері, поведінці. А це, у свою чергу негативно позначається на опануванні грамоти, на успішності в цілому.

До 6 років у дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі:

 - дошкільник повинен уміти правильно і чітко вимовляти всі звуки рідної мови, говорити досить гучно, в помірному темпі;
  - дитина повинна володіти звуковим аналізом слова, тобто не лише відрізняти звуки один від одного, але і чітко визначати їх послідовність, визначати місце звука в слові;

 - малюк повинен правильно будувати речення різної конструкції, погоджувати слова в роді, числі і відмінку;
- правильно вживати іменники, що не відмінюються;

- правильно підбирати потрібні суфікси при словотворенні;
- дошкільник повинен логічно, послідовно, виразно, досить повно і точно передавати зміст знайомих казок, розповідей;

- самостійно складати розповіді за сюжетними малюнками, прослідковуючи послідовність подій і причинно-наслідкові зв'язки;
  - словниковий запас дитини, що вступає до школи, має складати не менше 2000 слів, причому в ньому мають бути присутніми всі основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники, частки, вигуки.

 


                

Створити безкоштовний сайт на uCoz