гурток "Пізнайко"
 Меню сайта


 Новини


 Календарик
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


 Пісенька Капітошки


 Погода


 Партнери
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений


 Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас, Гість · RSS 27.05.2020, 16:51
 
Гурток «Пізнайко»
 
  Потяг до знань закладено від природи у кожній дитині. Лічити, читати, писати, хоче навчитися кожний малюк. Коли дитина йде до першого класу, їй здебільшого дуже складно навчатися за шкільною програмою і зрозуміти, що необхідно зробити. Малятам складно зосередити свою увагу на процесі навчання. Для батьків одним із найбільш важливих завдань стає подолання цих труднощів.
  Відповідно до вимог сьогодення ми маємо сформувати в наших вихованців уміння міркувати, орієнтуватись у всьому, що їх оточує, належно оцінювати життєві ситуації, приймати самостійні рішення, аргументувати свої міркування, помічати і розкривати причинно-наслідкові зв’язки в довкіллі. Усі названі вміння є складовими здібностей логіко-математичного розвитку дошкільнят.
  Для вирішення цієї проблеми і була створена програма підготовки дитини до школи – гурток «Пізнайко». Дана програма розвитку елементарних математичних знань «Сходинки до Ростка» дошкільнят є початковим етапом навчання за програмою «Росток».
  В ході занять, які проходять в формі ігор, дошкільники вирішують різного плану логічні задачі, охоче долають значні труднощі під час опанування знаннями, розв’язують дидактичні, творчі завдання, та цікаві питання. Вони стимулюють активність дітей, створюють позитивний емоційний настрій та активізують їх розумову діяльність, концентрують увагу. Відповідно до вікових особливостей, форми організації занять різноманітні: фронтальна робота з демонстраційним матеріалом, самостійна робота дітей з роздатковим матеріалом, постановка і розв'язання проблемних ситуацій, експериментування, елементи театралізованої діяльності. Розвиток сприйняття йде через зорові, слухові, тактильні, рухові відчуття, що забезпечує повноцінне формування картини світу. Використовуються відповідні до віку завдання на розвиток прийомів розумових дій і варіативність мислення. Формуються просторово – часові відносини, найпростіші геометричні уявлення..
  У кожне заняття включені фізкультхвилинки, тематично пов'язані з навчальними завданнями. Це дозволяє змінювати види активності (розумову, рухову, мовну), не виходячи з навчальної ситуації. Радість від ігрової діяльності поступово переходить у радість навчання, коли вчитися цікаво, легко – і хочеться вчитись.
 
 
 

 
 
 


                

Створити безкоштовний сайт на uCoz